Ekonomi

ŞOK Marketler, müşterilerine kazandıran yeni sadakat programı Win’i sunar.

ŞOK Marketler, kazandıran yeni sadakat programı Win’i müşterilerinin beğenisine sundu.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, müşterilerinin temel ihtiyaçlarının tamamına yakınını tek yerden ve evlerine en yakın noktadan karşılamalarını sağlayan ŞOK Marketler, müşterilerine her hafta farklı ürün gruplarında, seçili ürün ve markalarda “Kazan” kampanyaları düzenliyor.

Kazanan müşteriler kampanyalı ürünlerden alışveriş yaptıkça TL kazanıyor. Kazanılan TL’yi Cepte ŞOK’ta Win cüzdanlarına yükleyerek hem ŞOK mağazalarında hem de Cepte ŞOK’ta alışveriş yapmak için kullanabilirler.

Açıklamada görüşlerine yer verilen ŞOK Markets CEO’su Uğur Demirel, ŞOK Marketler’in bütçe dostu ve güvenilir çalışmalarıyla halkın gönlünde değerli bir yer edindiğini belirterek, şunları söyledi:

“Sadece belirli dönemlerde değil, yılın her günü kaliteli işleri en uygun fiyatlarla müşterilerimizle buluşturuyoruz. Farklı iş takımlarında ve farklı markalarda sistematik olarak düzenlediğimiz kampanyalarla da bu politikamızı destekliyoruz.

Amacımız müşterilerimizin ihtiyaçlarını en gerçek şekilde tespit ederek tüm ihtiyaçlarını en yakın noktadan ve en uygun fiyata karşılamalarını sağlamaktır. Hayata geçirdiğimiz Win sadakat programı ile alışveriş yaptıkça daha çok kazanmayı ve bu sayede bütçelerine daha çok katkı sağlamayı hedefliyoruz.”

hacilar-ajans.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu